piątek, 11 maja 2012

Angela.



Daje znak że wróciłam z jednej z lepszych wycieczek. Zdjęcia pokażę kiedy indziej ;)
 Tymczasem zdjęcia z ostatniego wypadu z Angeliką ( ostrzegałam że będę męczyć!)







************
Setki myśli, setki pragnień, setki marzeń, które uaktywniają się dosyć rzadko. Nauczyłam się mówić im "Stop". Ostatnio uderzają z mocną siłą, na szczęście na krótko. 
Jutro znów wyjdę, zrobię to co prawie w każdy weekend. 
Tak więc u mnie nic nowego, nie mówię tego pierwszy raz.
************

10 komentarzy:

  1. O! To jeszcze masz zdjęcia z wycieczki? Dawaj je no szybko! :D
    Zdjęcia przedostatnie i ostanie najbardziej mi się podobają.
    Setki marzeń, które naprawdę warto spełniać, chociażby po tą krótką chwilę szczęścia. :)
    ODP: Dokładnie nadrobimy! I będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna z Ciebie dziewczyna i zdjęcia super :D Przed ostatnie foto naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej - to nie ja :D
      Ale podziękował

      Usuń

A pisz, ciekawe co wymyślisz geniuszu !