niedziela, 5 czerwca 2011

Sunny.



            Weekend świetny!  Pierwsze zdjęcie z piątku - urodziny Adama. 'Prezenty' wymyślane na szybko, ale i tak śmiechu było duuużo :D
Następne z początku soboty, kiedy wybyłyśmy w 5 na działkę do Karo. Mimo tego że byłam krótko to i tak zdążyłam poczuć ten klimat haha. Z wieczoru kiedy indziej - Urodziny Kseni!
Kwiotki i to 'coś' poniżej już z dziś.


            Patrzcie! Już mamy wakacje praktycznie! Pragne lipca, tak bardzo bardzo <3 Gdyby czas mógłby zatrzymać się w tym miejscu. Przerażają mnie następne dni, sierpień a tym bardziej.. nowy rok szkolny.
Btw. Jak długo można kurwa czekać? Nie da się czekać wieczność. Chyba. Chyba też trochę zależy od tego co zrobimy. Co my zrobimy.









11 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :)
    ej jaki tytuł tej piosenki bo ją kojarzę hyh a fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia! juz tak wakacyjnie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. ahaha , no nie mam , ale bd miała ;d
    śliczne zdj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. układa hm... staram sie walczyc o wszystko czego pragnę,jeszcze nic nie jest na właściwej drodze,wielu rzeczy nie wiem i jest mi z tym źle :(
    walcz...szukaj właściwej drogi!
    dziękuje Ci bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy na jednym zdjęciu trzymasz książkę Mechaniczny anioł?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć : 3

    Chciałam Cię poinformować, że przeniosłam bloga z adresu www.frothy-coffee.blogspot.com na adres www.officialblogelaine.blogspot.com .

    Zapraszam . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czwarte zdjęcie od dołu jest śliczne :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym tez taki teraz prezent może samopoczucie by się polepszyło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odnośnie fryzury... Hmm... No właśnie tak myślę, że chyba wyprostuję włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha :)
    Maja bardzo podobne okładki.
    Za bardzo już nie pamiętam o czym ona jest :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

A pisz, ciekawe co wymyślisz geniuszu !