środa, 26 stycznia 2011

Random.

Tak więc zaraz minie mi 2 tydzień ferii. Szybko zleciało. Przeraża mnie myśl harowania teoretycznie bez przerw do kwietnia. No ale co zrobić? Chociaż, pewnie jakieś pojedyncze dni wypadną.
Mam duuużo planów na te kilka dni. Za dużo. Połowa pewnie nie wypali ale muszę coś z tym zrobić. Na chwilę obecną spotkałam się z dziewczynami.Tak, to najważniejsze. Wczoraj malowałyśmy koszulki ale moja jakaś była źle trafiona. Nie mam drygu do tego ;D

Czekam na obiad i idę do Fabryki. Pogramy sobie w bilard czy coś. Taaak, w moich planach są jutrzejsze łyżwy z nie wiadomo z kim, spotkanie z Marcinem, winyle, dzień z książką, ogarnięcie lekcji i.. pewnie coś tam jeszcze. Takie zabieganie też nie jest fajne. Ale zlewka. Ostatnio mam taka funkcję ' Totalne wyjebane'. I baaardzo mi z tym dobrze. Bardzo bardzo. Lubię się niczym nie przejmować. No, dowiedziałam się o tym teraz. Zawsze byłam wszystkim przejęta. Czas na zmianę. Czasami jest to potrzebne.





13 komentarzy:

  1. Tez ostatnio mam na wszystko wyjebane.

    Kula <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kończą Ci się ferie : P a moje zaczynają :D ahaha !

    genialne zdjęcia < 33.

    OdpowiedzUsuń
  3. `ja chce jeszcze ferie !. ;//
    śliczne zdj. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. tak też mnie przeraża ta myśl codziennej nauki, wczesnego wstawania siedzenia pół dnia w ławkach -.- bardzo źle , że ferie wypadły tak wcześnie...
    ~kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. bedziesz mogła nosić szpilki już niedłygo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kula ;)
    no szkoda tych ferii! mi też sie kończa; /

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie jest hifi banda. ale wiesz, to jest ileś tam km ode mnie i mało kto jedzie i nie ma w sumie z kim. a bilety są po 15 zł, więc na pewno kase by się znalazło, tylko żeby ktokolwiek chciał jechać.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę iż się wliczam,ale marzenia?czy to prawda,że się spełniają?czasem myślę , że nie.

    ja właśnie zaczynam dziś ferie!< 3

    OdpowiedzUsuń
  9. ahah ! a ja mam ferie < 3.
    ale wierzę w Ciebie, że dasz radę ; *.

    OdpowiedzUsuń
  10. 2nd shot is amazing!
    I really love it :)


    Marc.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te zdjęcia, dawno żadnych nie miałam robionych. a sople najlepsze! chociaż pobawiłabym się przy tej kuli dyskotekowej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no niestety koniec ferii, ale jakoś damy radę, nie ma wyjścia : )
    Ola

    OdpowiedzUsuń

A pisz, ciekawe co wymyślisz geniuszu !