środa, 29 grudnia 2010

End of 2010.

Nie myślę o smutnych rzeczach, przynajmniej się staram. No bo ej, koniec 2010 roku a ja będę płakać z powodu jakiś nietrafionych kretynów? Ha, co jak co ale zaczęłam patrzeć na pozytywy. W końcu życie musi być pozytywne. Trzeba dojrzeć te kolory. Chyba najwyższa pora nie ?

W nowym roku zamawiam D666A i może jeszcze kilka płytek bo mój stan finansowy w tej chwili jest marny. No tak, ale z jutrzejszego wypadu do Portu ÓĆ nie zrezygnuje, haha
Ogólnie dziś było fajnie. Czilling z Adą, Marcinem i Klaudią wczoraj miłę zakończenie dnia w muzeum i naprawdę.. Nie opłaca się smucić.  Z ŻYCIA TRZEBA KORZYSTAĆ !

EJ LUDZIE DOTARŁO DO MNIE ŻE MÓJ ROCZNY HOROSKOP SIĘ JUŻ W PEŁNI SPEŁNIŁ
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Z uwagi iż nie będę pisała nowej notki w tym roku chce Wam życzyć : szampańskiego sylwestra w świetnym gronie znajomych, aby ten dzień dodał Wam siły na przetrwanie następnego roku i żeby ten 2011 rok był jednym z lepszych. Żeby był pełen przyjaźni, miłości, radości i pełen pozytywnych energii !
;*

14 komentarzy:

  1. daj mi ten aparat, co robiłaś nim zdjęcia*_*
    a na i szczęśliwego nowego;*

    OdpowiedzUsuń
  2. eii zgadzam się z Tobą :) nie warto się smucić :D .
    no a ja Tobie życzę żeby rok 2011 był jeszcze lepszy :] i więcej zaj3bistych zdjęć <3 ;* .

    a tak jakoś XD nudzi mi się :P .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz rękawiczki fajne :D Ta,racja. Koniec roku a ja się zadręczam jakimś kretynem no bez jaj! Trzeba z tym skończyc :D Szczęśliwego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! dokładnie! :) trzeba się cieszyć :)

    również Ci tego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te zdjęcia *.*
    szczęśliwego ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. These are beautiful pictures!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałabym nie myśleć o nich. : x

    cudowne zdjęcia : 3

    OdpowiedzUsuń
  8. następny rok będzie o wiele lepszy,zobaczysz ! :)już tyle mam planów! :) wspaniałej zabawy życzę jutro,pozdrawiam ciepło :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma się co przejmować, jeszcze całe życie przed nami. jeszcze nie raz będziemy płakać z powodu różnych ludzi. stolicamarzen.

    OdpowiedzUsuń

A pisz, ciekawe co wymyślisz geniuszu !