poniedziałek, 28 grudnia 2015

sudety


Rodzinne święta kojarzą się z domem.
A dom jest tam gdzie jest nasze serce.
Tak mówią.
Dlaczego więc nie miałabym spędzić świąt z Nim w górach skoro moje serce należy do Niego?

 I zawsze będzie.


Dopiero co wróciłam, dopiero co mnie wypuściłeś, a ja już chce wracać.
Gdziekolwiek. Bylebyś był Ty. Moje serce. 
Szukam pretekstu byleby tylko móc wpaść Ci w ramiona.
I tak zostać.
Budzić się codziennie rano obok Ciebie.
Patrzeć jak śpisz, jak uśmiechasz się do mnie ledwo po przebudzeniu.
I całujesz mnie na dobranoc.

To już tyle lat razem, a ja do tej pory czuję coś w środku, coś czego nie da się opisać słowami.
To coś zawsze będzie nasze.

Jestem uzależniona.
Definitywnie i nieodwracalnie.


To były cudowne święta.
To były piękne święta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A pisz, ciekawe co wymyślisz geniuszu !