sobota, 14 marca 2015

naskrobałam notke



nie pamiętam czy było zimno czy ciepło
Musisz mi wybaczyć
czy padał deszcz, śnieg czy może wyszło słońce
Musisz mi wybaczyć
nie pamiętam też panującego nastroju i o czym myślałam
koloru butów, celu spotkania
czy tytułu piosenki, która leciała w tle
Musisz mi wybaczyć
ale
takich sytuacji jest dużo
jest ich mase
i one się nie kończą
Musisz mi wybaczyć, że jedyna rzecz jaką pamiętam była gorąca temperatura serca
duszy
i całego mojego przemęczonego i zestresowanego umysłu

Nie wiem sama czy lubię moją ciemną stronę
to coś co znam
ale teraz przyzwyczajam się do szczęścia
(mówie na przykład o Tobie jakbyś stworzył gwiazdy i "położył" je na niebie)

i to uczucie jest aktualnie mi bliskie
inne poszły w zapomnienie
inne twarze

Dziękuję

jeszcze raz czytam list

Dziękuję!!

Kocham Cię bardzo

Dziękuję..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A pisz, ciekawe co wymyślisz geniuszu !